FAQ
Zamówienie
Czy mogę anulować zamówienie?
Czy mogę anulować zamówienie?
Jeśli chciałbyś anulować zamówienie prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@crazillo.pl. W przypadku, gdy zamówienie zostało już wysłane, nie ma możliwości anulowania zamówienia.
W jaki sposób mogę skontaktować się, jeśli potrzebuję pomocy?
W jaki sposób mogę skontaktować się, jeśli potrzebuję pomocy?
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami drogą mailową na adres: kontakt@crazillo.pl
Dostawa
Czy jest darmowa dostawa?
Czy jest darmowa dostawa?
Darmowa dostawa możliwa dla zamówień od 199 zł.
Jakie są sposoby dostawy?
Jakie są sposoby dostawy?
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem InPost Paczkomat oraz Kurier InPost.
InPost Paczkomat - 15,99 zł
Kurier InPost - 21,99 zł
Kurier DPD - 16,99 zł
Dostawa Ekonomiczna - czas dostarczenia przesyłki to 15-20 dni robocze - 4,99 zł
Przy wyborze InPost Paczkomat należy podać kod paczkomatu do którego ma zostać wysłane zamówienie.
Reklamacje i zwroty
Jak mogę złożyć reklamację?
Jak mogę złożyć reklamację?
Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub uszkodzony, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta drogą mailową na adres: kontakt@crazillo.pl
Aby przyspieszyć proces, dołącz zdjęcia wady produktu i wpisz numer zamówienia w tytule wiadomości. W ciągu 14 dni kalendarzowych poinformujemy Cię o dalszych krokach.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie?
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie?
Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez nas paczki.
Czy mogę zwrócić produkt?
Czy mogę zwrócić produkt?
Zgodnie z Polskim prawem w przypadku produktów tworzonych według specyfikacji klienta tzw. personalizowanych nie stosuje się polityki zwrotu produktów.
"Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje wobec umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb."
Wychodząc na przeciw naszym klientom dopuszczamy sytuacje kiedy zwrot zostaje uznawany. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie, dlatego też w takiej sytuacji zachęcamy do skontaktowania się z nami drogą mailową na adres: kontakt@crazillo.pl